Muziek Toverland vanaf nu ook digitaal verkrijgbaar

De karakteristieke park- en showmuziek van Attractiepark Toverland is voortaan ook online te beluisteren en downloaden via diverse bekende muziekplatformen. Hierdoor kunnen de bezoekers hun dagje Toverland altijd en overal herbeleven.

De muziek van Toverland is vanaf heden te vinden in maar liefst 34 online stores en streamingdiensten, waaronder iTunes, Spotify, Google Play en Deezer. De vijf meest recente cd’s van Toverland – Magische Vallei, Magic Forest (Wunderwald), The best of Toverland, Magisch mooi en Feest in Toverland – zijn via de platformen te streamen en downloaden. Het betreft zowel de park- en attractiemuziek van het Duitse muziekproductiebedrijf IMAscore als de Toos Tovershow-muziek van componist Ad Grooten. Met in totaal 72 nummers kunnen liefhebbers maar liefst 4 uur lang genieten van de muziek van Toverland. De digitale distributie wordt verzorgd door Rock Inc. Entertainment.

Muziek speelt een cruciale rol in Toverland. Alle muziek in zowel het park als de shows is speciaal voor Toverland gecomponeerd. Imagineer Peter van Holsteijn ziet muziek als hét middel om de gevoelens van de gasten te regisseren. “Onze muziek versterkt de sfeer en emoties van de bezoekers. Goed getimede muziek stelt ons in staat om naar bepaalde climaxen toe te werken. Muziek zet de toon!”

Luister hieronder naar de muziek van Toverland:

Magic Forest
Magische Vallei